lørdag 28. februar 2009

De siste to ukene

De siste ukene har jeg...



...vært syk (mens det var fint vær)

...sjekka ut plakaten til Lili


...vært og sett basketballkampen til Lili, og tatt litt bilder så dere kunne få se hvordan en vanlig amerikansk gymsal ser ut. På plakatene i bakgrunnen står det hva de har vunnet i hver sport, og på vimplene som henger fra taket står det hva slags sporter de har på skolen. Og det amerikanske flagget så klart, som befinner seg i hvert eneste rom på skolen.

... hatt om Maps&Graphs i Speech. Denne gruppa laget en oversikt over veien til mr. Raff's (læreren) hjerte, hvordan han bruker tida si (15% petting kittens, 3% crying), og hvor ofte han er snill mot elevene (topper seg på tirsdag med 2.4 sekunder)

Amerikanerne er ganske morsomme innimellom. Den humoren du ser på amerikanske sitcoms finnes ikke bare på TV, det er sånn de er.




...hengt hos April en søndag. Hun samler på Monopolspill.


...vaka badet. Ifølge Barb kom denne kanten aldri til å bli hvit igjen hvis jeg ikke vaska den nå.

... vært med Barb til skolen hvor hun jobber i tredje klasse. Det var kjempekoselig. Jeg satt og svarte på spørsmål om Norge for en klasse i en hel time, men det føltes bare som tjue minutter. De inviterte meg tilbake om noen uker sånn at jeg kan se presentasjonene de har laget om europeiske land. Og så fikk jeg denne tegninga fra ei jente, hvor søtt er ikke det? (Glemte å snu bildet, men det får dere overleve)


...fått tilbake bildet fra Tolo. På hver dans setter de opp et sted hvor du kan bli fotografert, og for $8 får du fire små og et stort bilde. Good deal. Det er forresten Kathryn i leopardkjole og Chelsy i midten.

I dag skal jeg dra til Katie og sove der til søndag, så da slipper jeg kirka. Det liker vi. Håper dere har hatt en fin vinterferie!

3 kommentarer:

Hanne sa...

Bilder forteller jammen mye :) For det første var du nydelig på Tolo! Var godt du fikk blitt med på det, da, før du ble syk - men det kan ikke være fullt så ille å være dårlig når Dahlila sitter og passer på deg *smelt*

Morsomt å få et lite gløtt av amerikansk skolehverdag, fra nydelige tredjeklassinger til gymsaler med schwung over!

Kos deg alt du klarer i helga :)
God klem <3

Trine sa...

Her har vi også hatt en "sykebølge" den siste tiden. Alle går rundt og hoster og nyser, og sjelden har vi sett så mye fravær på skolen. Men har jeg en søt vofs som holder meg med selskap? Neida.. Kos deg videre<3

Anonym sa...

Glimrende innlegg Inga! Det her likt æ kjempegodt!!! Du e itjså værst når du berre vil du:)

Klem pappa