mandag 2. mars 2009

Grad Night?

Jeg hadde endelig funnet en senior å dra til Grad Night med (alle vennene mine er juniors), da de plutselig oppdaget at hun som var ansvarlig for pengene hadde stjålet alt sammen. Alt de har klart å samle inn er borte. De skal ha info om de på onsdag, så får vite mer da, men herregud. Er det virkelig mulig? Stjele fra unger? (Ja, man er fremdeles barn når man går på high school i USA). Sykt. Grad Night er forresten noe som foreldrene arrangerer, alle seniorene som melder seg på drar på bowling el. og finner på masse morsomt. Bare synd at én person bestemmer seg for å ødelegge alt. Håper det ordner seg i alle fall!

I morgen skal jeg til legen for å få en physical exam, det trenger man nemlig når man skal drive med sport her borte. Treningene begynte i dag, men forhåpentligvis får jeg fremdeles være med hvis jeg leverer inn skjemaene på onsdag. Jeg har bestemt meg for å prøve tennis, siden det bare er guttene som spiller fotball på våren (jentene spilte i høst). Det kan jo bli... interessant, haha. Men det ser veldig morsomt ut, så jeg gleder meg. Dessuten blir jeg jo sprek (Y)

Og i dag gjorde jeg forresten nesten alle leksene mine i Pre-Calc! OG jeg fikk en B på prøven vi hadde! Jeg må bare rope det ut til verden, for jeg kjenner jeg blir litt stolt av meg selv. Pre-Calc er bare så fryktelig kjedelig, i alle fall leksene. Eneste grunnen til at jeg ikke bytter er læreren jeg har, hun er kjempeflink. Av en eller annen grunn synes jeg matte er vanskeligere å lære på engelsk, er jeg den eneste?

Og så trenger jeg litt hjelp. Ignorer det faktum at jeg ikke har bedre bilder enn dette, og fortell meg: Burde jeg være blondine eller brunette? Jeg klarer ikke å bestemme meg. Legg igjen kommentar eller stem i pollen på siden ->

(Og forresten, til dere i familien min som ikke visste hvordan man legger igjen kommentarer, for å legge igjen kommentarer trykker du bare på "kommentarer" og skriver inn i boksen som popper opp!)

Haha, favorittslaskegenseren min

4 kommentarer:

Anonym sa...

blond :)

Hanne sa...

Jeg kan si det både her og der, men i hodet mitt er du blond. Derfor stemmer det best for meg. Vakker er du jo uansett :)

Og HURRA for gode reaultater og tennis og idetheletatt - go girl!!

nattaklemmiser :)

Anonym sa...

Bra jobba med Pre-Calc Inga!!!! Når det gjelder valg av hårfarge, så er det jo greit med noen intelligente blondiner og!!!!
Syns begge delene passer deg kjempegodt jeg, syns du fungerer godt som brunette også!!!!!

Du kan jo variere med sommer og vinterfarge?!

Klem fra Pappa

Anonym sa...

Begge delan e fint på dæ, men du passe best som blond, det e din naturlige hårfarge å da. Vest ikke bli æ jo heilt ålein i blondklubben ;o Å farg håret heile tia slit fer my på håret, behold den blonde naturlig fargen din Ignacio ;D Æ har alltid rætt så hør på mæ ;p