søndag 15. mars 2009

Mr. Hudson's Bay/Shopping

Dette har vært ei herlig helg! På lørdag dro vi og så på Mr. Hudsons Bay, som er en slags parodi på missekonkurransene de har her. De hadde casual wear, swim wear, talents, dansenummer osv. Det var kjempemorsomt! Skal skrive mer om det senere, når jeg laster opp videoene og bildene (hvem vet når det blir :p), men det var definitivt et av høydepunktene så langt i år!

I dag dro jeg, Barb og Lili på shopping. Lili lette etter en fin kjole til Dahlila, hun er helt bestemt på å behandle den stakkars hunden som en liten babydukke og kle henne opp i diverse, feire bursdagen hennes osv. Samtidig som det til tider er litt skremmende, er det veldig søtt når hun løper rundt og kikker på alle de rosa kjolene. (Og ja, de har hele hyller med hundeklær i de fleste store butikkene her borte).

Jeg fikk også handla meg litt greier, ting jeg ikke trengte til og med! Woohoo. Fant en supergod genser til 20 kr. Gotta love WalMart. Nå er jeg dessverre blakk. Vi snakker helt blakk, jeg har mellom 0 og 20 dollar på kontoen min. Alle pengene mine har gått til school fees, sports fee, lunsj osv. Hvis noen har noen kroner til overs må dere gjerne sponse meg. Du kan få en klem?

Denne uke er det WASL, som er en test alle de som er sophomores må ta. Det er lesing, skriving, realfag osv. Det betyr at vi ikke begynner på skola før klokka 10 hele denne uka, herlig. Selvfølgelig går jo bussene til samme tid, og jeg har ingen å sitte på med, så det blir ikke noe ekstra soving, men litt ekstra tid til å gjøre ikkeno i alle fall. Forhåpentligvis finner jeg noen å sitte på med etter hvert!

Føler at jeg har titusen ting å gjøre for tida, men er faktisk ikke så stressa som jeg vanligvis pleier å være. Dessuten kommer jo pappa på torsdag, og da blir alt annet litt mindre viktig :)

Eid. Sånt gleder et bortreist trønderhjerte.

1 kommentar:

Trine sa...

Gleder meg til å høre mer fra missekonkurransen:D
Men det må jo være greit å svi av litt penger nå, det er tross alt veldig god kurs<3