mandag 16. mars 2009

Bad day with a happy ending

Du vet de dagene som suger uten at du egentlig vet hvorfor? Hvor alle de små tingene som egentlig ikke betyr noe bare bygger seg opp og får deg i skikkelig dritthumør? I dag var en sånn dag. Teit, teit, teit. Vi har en annerledes timeplan denne uka, pga WASL. Derfor avhenger når du har lunsj av når læreren du har i 2. og 5. time har lunsj. Jeg var bombesikker på at mr. Alexander hadde early lunch, og gikk glad og fornøyd og spiste med Kathryn (vi har vanligvis ikke lunsj sammen). Da jeg gikk til klasserommet etter at klokka ringte så jeg hele klassen sitte og jobbe. Oops. Heldigvis er de ganske snille med det siden det er første dagen da, og nå gjør jeg i alle fall ikke samme feil igjen!

Måtte dra tidlig på skola i dag, selv om vi ikke begynner før klokka 10, siden jeg ikke hadde noe skyss. Kjipt, men får heldigvis skyss av Gabby i morgen, så da kan jeg sove litt lenger. I dag dro vi bare på Mc'ern og spiste frokost og prata. Koselig.

Ellers var det bare en hel masse småting som gjorde dagen kjip. Så heldigvis bare video på tennistreninga i dag. I morgen skal vi egentlig løpe trapper fordi så få har betalt tennis fee enda, men jeg slipper forhåpentligvis siden jeg allerede har betalt.

MEN, det jeg skulle fram til: Dagen ble bedre! Galen kom og plukka meg opp klokka halv 5, og vi stoppa og kjøpte en king size pakke med Reese's, og da ble alt litt bedre med en gang. Da jeg kom hjem var alle sammen kjempesnille med meg, og vi spiste middag sammen alle sammen for første gang på lenge (alle er alltid opptatt) og prata masse, og lo og tulla. Jeg husker alle de tingene jeg ikke likte med dem i begynnelsen, det er en del av det som gjør at jeg liker dem så godt nå. Det er rart hvor mye ting har forandra seg i det siste, men det er sykt herlig!

To uker til Spring Break og California :D Og bare tre dager til jeg ser pappan min igjen! Dessuten skal jeg til Mallorca med Beate den 18. juli, og det blir så sykt bra!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fin blogg :-)

Trine sa...

Det blir utrolig deilig med sommerferie, og være ferdig med alt som heter skole og mas<3 Hvor på Mallorca skal du? Jeg var der forrige sommer:)

Anonym sa...

Jeg vet ikke helt hva jeg skal kommentere, men jeg ble glad av å lese innlegget ditt:D
Så du får et STORT smil fra meg:

:D

Hahaha! California høres foresten kjempe digg ut!