mandag 23. mars 2009

Regn, regn, regn

Da jeg kom hit og sa at jeg elska regn fikk jeg beskjed om at det kom til å forandre seg i løpet av året. Det har det i grunn også. Det har egentlig ikke regna så sykt mye så langt i år, men nå begynner det å komme. Jeg har ikke så mye i mot regn sånn generelt, men når jeg må gå mellom skola og barneskolen i regn, i bare shorts og t-skjorte bare for å måtte vente en halvtime før man får vite at treninga er avlyst fordi de har bona gulvet, og så må vente i to og en halv time før man blir henta, da liker jeg det ikke like mye.

Jeg hadde selvfølgelig glemt av at vi skulle levere inn et essay om crime i Street Law i dag (hva slags onde skapninger gir deg deadline på en mandag?), jeg hadde en mattetest som jeg ikke kommer til å få bedre enn en C på, og imens begynte de andre å gå gjennom det nye stoffet i stedet for å gå gjennom prøven (noe som betyr at det var en lett prøve, noe som gjør C'en min enda verre), og her begynner du å henge etter om du mister en eneste time med matte, glemte å levere inn Travel Request Form som skulle vært levert for en uke siden osv. Etter ei herlig helg med fri fra alt som heter stress og bekymringer falt nemlig verden rett i hodet på meg. Jeg er tilbake til hverdagen, og den har alt for få timer...

Men da er det greit at man har brødskive med leverpostei å glede seg til når man står opp, at Battle Ground Coffee House har verdens beste smoothier og at man har fem svære plater med melkesjokolade hjemme. Egentlig er det litt herlig at de største bekymringene mine for tiden er lekser, tenniskamper og penger. Hvis man ikke har større bekymringer enn det, da er man vel ganske heldig? :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

E vel ganske heldig læll ja:) Får vel sørge for at lageret med leverpostei(å litt sjokolade) holder seg videre!!!!

Hanne sa...

Synes du er heldig som kan gå rundt i shorts og t-skjorte, jeg da :p

Lag et huskesystem som funker, and hang on!
God klem :)