fredag 27. mars 2009

Little Miss Busy

Dere har virkelig druknet i oppdateringer denne uka, ser jeg! Men det er vel et bra tegn, for det betyr jo at jeg har det bra og ikke har så mye å klage over. Eller fordi jeg har det så sykt travelt, men jeg er ikke stressa, så det går veldig greit.

Tennis tar en del tid pga. kampene, vi vet aldri om de er avlyst eller ikke før en halvtime før vi egentlig skulle starta. Jeg bor jo i Washington, USA's svar på Bergen, og når kampene avlyses med en gang det er tegn til litt yr sier det seg selv at det blir mange dager der jeg bare sitter og venter etter skola og så blir kampen avlyst. I tillegg spiller alltid Varsity (førstelaget) først, og kampene deres kan ta opptil 2 timer, så JV (andrelaget) og helt til slutt spiller C-team (taperlaget, altså mitt lag). I går måtte vi vente i nesten tre timer før vi fikk spille, og det andre laget hadde ikke nok spillere uansett, så spilte bare mot de andre på laget. Og jeg suger virkelig i tennis, men herregud så morsomt det er! Det er en ganske teknisk sport, det er ikke bare å slå ballen over nettet liksom. Neida, her skal det snus og treffes riktig og fotarbeid og balanse og eye-hand coordination og det er ikke måte på. Det er ikke den som er sterkest som vinner, det er den som er best. Og her sliter jo jeg litt, når jeg ikke kan bruke den enorme styrken min (ehe..). Men Gabby har lova å trene med meg på søndag (så lenge det ikke regner), så det kan hende det er håp om å få hjem en pro US Open-spiller likevel.

Ellers er det Spring Break i dag, VELDIG herlig! Første halvdel skal jeg bruke til å slappe av, alle vennene mine er bortreist, så blir vel å finne på noe med familien. Galen har ikke tenkt å ta med ungene på noe ferie før de "start doing something around the house", så jeg har tenkt å holde meg opptatt med et eller annet til onsdag, for jeg har IKKE tenkt å bruke ferien min på å rydde. Det er mulig jeg klarer å holde ut likevel, for på onsdag drar jeg til California :D Gleder meg helt sykt mye. Disneyland, Universal Studios, Hollywood, stranda. Smiler bare jeg tenker på det, det blir så bra!

Her er jeg om fem dager!

2 kommentarer:

Trine sa...

Det så helt herlig ut der du skal! Så ikke slit deg ut med housework før du drar til California. Kos deg masse, og keep us posted:D

Elizabeth sa...

Åh,herlig med tur til California da!:D