onsdag 11. mars 2009

Smile like you mean it

Jeg sliter så sykt mye i matte akkurat nå. I morgen er det notebook quiz, og jeg har gjort omtrent en sjettedel av det vi har hatt i lekser denne uka, om det er så mye en gang. Jeg er nødt til å skjerpe meg, og prioritere matten mer, jeg har ikke planer om å begynne med tutoring!

Vi tok bilder etter tennistreninga i dag. Jeg så ikke så veldig fresh ut, og hadde ikke akkurat noe særlig til hårdag, men bildet skal jo bare i årboka, som 2000+ elever leser mot slutten av året, null stress :) Vi tok individuelle bilder også, jeg tenkte jeg måtte nesten ha ett som mormor kunne henge opp. Og så er det jo fint å ha hengende på veggen hjemme også.

Resten av kvelden har jeg brukt på presentasjon om Norge, jeg fant endelig et program hvor jeg kan konvertere filene fra mp4 til wmv, så da kan jeg legge dem til i min helproffe PowerPoint-fremvisning. Egentlig burde jeg vel hatt en plan B i tilfelle teknologien svikter meg, men deeeet... årne sæ.

Tida går frytkelig fort for tiden, tennis var en bra idé! Dagene mine består nå av skole, tennis, middag, PC/forberede meg mentalt på lekser, kanskje gjøre litt lekser, TV og så natta. Har stort sett bare tre timer hjemme før jeg legger meg nå, det er ikke så mye som det høres ut som!

Termostaten er fremdeles ødelagt, så det er fremdeles 10 grader celsius når jeg står opp om morgenen. Kos. Herlig start på dagen, liksom. Greit nok at jeg er ekte nordmann, men ikke en gang vi har det like kaldt inne som det er ute.

Ønsk meg lykke til i morgen, med tale, Pre-Calc notebook quiz og prøve i US History!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Krysser alt som krysses kan før og under prøven!!!!!!!!!!!
Har sett på de store tennisturneringene, som er på mange coole steder, at de gjerne har med en coach på tribunen. Bare nevner det.........
Bra at det går mot vår å bedre temperatur ute etterhvert nå da, blir i alle fall triveligere etterhvert:)

Klem Pappa

Hanne sa...

Fin på håret hele året, aldri fred å få... Sikkert bare du som synes du ikke var helt fornøyd, og jeg vil også ha bilde!

Hvis jeg nå skal krysse like mye som pappa, kan det hende det stokker seg her :) så jeg sender noen lykkønskende tanker via telepati... Go, girl, you can do it!!!

Det er ikke mye kos med 10 grader, er det bare elektrisk varme i huset? Finn noe du kan tenne på *hehe*

Mammaklem :)