tirsdag 17. mars 2009

St. Patrick's Day

I dag var det St.Patrick's Day, som egentlig er en irsk feiring, men siden det er så mange amerikanere som stammer fra Irland feirer de den fremdeles. En del folk som hadde på seg grønne klær, Lili og venninna tok den helt ut og var 90% grønne, skal legge ut bilder senere. BGHS er ikke akkurat verdens beste når det gjelder school spirit da, så det var ikke akkurat noe hav av grønt, men koselig læl.

I morgen skal jeg ut og spise etter skola, sammen med de andre utvekslingselevene. Grunnen er at Sabina, som er fra Tsjekkia, drar hjem på søndag, og da må vi i alle fall få sagt hade. Blir koselig med middag, men trist at hun drar. Siste time blir ikke like koselig uten henne.

Ellers er det veldig lite spennende som skjer for tiden, jeg føler at jeg har kjempemasse jeg kan skrive om, men så ender jeg bare opp med kjedelige "bed to bed"-innlegg. Jaja, dere får få svar på de store filosofiske sprøsmålene senere. I mens skal jeg fortsette med å spille tennis og ha det bra :)

2 kommentarer:

Trine sa...

Jeg var i hovedstaden, palma de Mallorca da jeg var der. Anbefaler absolutt et besøk der. Søt by, og bra hovedgate med butikker og det hele;)

Anonym sa...

Sv: Så hyggelig å høre :) Ha en fin kveld, søta