lørdag 18. april 2009

Helg :D

Var sykt herlig med helg på fredag. Skulle egentlig ha challenge match, men det regna, så ble ikke noe av det. Satte meg på biblioteket og leste reisemagasin mens jeg venta på å bli henta i stedet. Visste dere forresten at seks Reese's dekker halve dagsbehovet ditt for kalorier? (Om det er noe sånt som dagsbehov for kalorier). Joda, jeg kjøpte en pakke da jeg stakk innom Safeway tidligere, og så kjøpte Galen to pakker til meg på vei hjem. Jeg skylder på ham hvis jeg ikke får på meg kjolen jeg skal ha til prom.

I dag har jeg faktisk rydda og tørka støv og i det hele tatt vært kjempeflink. Jeg har blitt mye flinkere til å rydde og sånn her borte, det er ikke like ille som jeg pleide å synes (men ikke forvent dere noe når jeg kommer hjem!). Har også blitt litt flinkere med økonomien, har bare brukt 10 dollar på ting jeg ikke trenger siden jeg kom hjem fra California. Litt mindre å betale tilbake mamma og pappa når jeg kommer hjem :)

I kveld skal jeg til Gabby for å feire bursdagen hennes, pizza og film blir bra. Så skal jeg sove over hos April, og så blir det hot tub og tennis sammen med henne og mora i morgen. Det beste er at jeg får sove leeeenge når jeg er hos henne, det er stor forskjell på å våkne klokka 11 og å våkne klokka 8!

Nå skal jeg dra og se Lili spille softball/skrive brev/gjøre lekser. Vi snakkes på mandag!

Ingen kommentarer: