tirsdag 31. mars 2009

Treig

Av og til er jeg så treig at jeg blir lei av meg selv. Virkelig. Jeg er den typen menneske som alltid utsetter til i morgen det jeg kan gjøre i dag, bare fordi. Jeg må prøve å forandre meg. Jeg skal prøve hardt, jeg lover!

Jeg har allerede begynt; jeg har endelig fått sendt det brevet til mormor som jeg skulle sendt for leeeenge siden, jeg har fått sendt inn Late Order Form for cap and gown og... det er så langt jeg har kommet. Men det er jo en start? Dessuten har jeg lastet inn bildene fra da pappa var her, var bare fra den dagen vi dro til Multnomah Falls da, for ellers gjorde vi jo ikke så mye spennende. Er så rart å tenke på at det bare er en uke siden han dro, jeg synes det virker som en evighet siden! Jeg vet ikke om det er bra eller dårlig, men rart er det i alle fall. Det blir i alle fall kjempeherlig å komme tilbake til Norge! Enn så lenge får jeg bare holde ut Californiaturer, outlet malls osv. Jaja, noen av oss må jo ta seg av det også.


Hahaha, Lili er 12 år og høyere enn meg. Det skal ikke så mye til, men likevel. Og ja, hun kler seg sånn hver dag :D

Lili, pappa og jeg bestemte oss for å gå opp til toppen. Det var selvfølgelig ingen som fortalte meg at det var ti kilometer med oppoverbakke... Tror det tok oss 30 min elns å gå opp den stygge bakken. Jaja, trening+natur=suksess for oss nordmenn.

Her trodde vi at vi snart var oppe

Her var vi faktisk oppe

Dahlila ble med oss hele veien opp. Jeg begynte å lure på om hun kom til å dø etter en stund, og folk som gikk forbi oss trodde sikkert vi er dyremishandlere, for hun pusta så sykt tung. Stakkars lille hund. Høydeskrekk har hun også. Haha.
Beste frokosten jeg har hatt i USA, heimbaka brød med leverpostei, kaviar, hardkokt egg og fenalår. Nam <3

I morgen skal jeg til et outlet mall (kun window shopping, dessverre) med Gabby, og etter det skal jeg kanskje til April og ligge over før vi drar på onsdag, så er ikke sikker på om det blir mer bloggskriving på en stund, usikker på om jeg skal ta med PC'en eller ikke. Tenkte det kan være greit i tilfelle minnebrikken blir full, men sjansen for at det skjer er vel ikke så voldsomt stor. Hvis dere ikke hører noe fra meg er det i alle fall fordi jeg er opptatt med å svømme rundt i vårt oppvarmede svømmebasseng eller løper etter Mikke Mus. Snakkes!

2 kommentarer:

Hanne sa...

Åh, så morsomt å se bilder fra besøket! Tøffinger :)

Jaja - du får bare holde ut en tur til California :p du overlever nok, skal du se... mrsm, du! :) Her er det så skikkelig møkkavær at fy, snø og sludd og kuling og fandens oldemor - det kan du jo tenke på når du koser deg i sol og varme!

God tur, kos deg masse!
Go'klem <3

Anonym sa...

Bra med bilda fra besøket Inga:)
Va ein laaang, men fin, tur opp ja!
Største prestasjon va nok av Dahlila ja, korte fota å my kropp gjør at d e ein tøff tur.(den beskrivelsen passa jo skremmende my på mæ å da, stor prestasjon ja!)
Klem Pappa