torsdag 5. mars 2009

Tennis og Lunch Study Hall

I dag hadde jeg min første tennistrening, og det gikk faktisk ganske bra! Trening her borte er ikke så fryktelig slitsomt, oppvarminga var det som gjorde meg meste sliten, faktisk. Det sier jo litt. Det var egentlig litt kjedelig innimellom, fordi vi måtte vente så mye og fordi det er så mange på laget og så få trenere, men bortsett fra det var det morsomt. Jeg er ikke akkurat så flink, jeg har jo så vidt holdt en tennisracket før, men jeg klarer meg i alle fall. Og man drar jo på trening for å bli flinkere!

Hadde også Lunch Study Hall i dag, dvs. at man sitter i et eget rom og spiser lunsjen mens man gjør lekser. Det er det bare folk som ikke har gjort leksene sine på en god stund som må sitte, og jeg følte meg litt malplassert der jeg satt og tok de to notebook quiz-ene jeg har gått glipp av i matten. Huff, matte. Jeg trenger virkelig hjelp med matten. Jeg er jo ikke dum, det er bare det at jeg hater å gjøre lekser hver eneste dag! Det er alltid noe annet som kommer i veien, og hvis du går glipp av en dag henger du plutselig etter. Og så blir det bare mer og mer og plutselig får du F på notebook quiz-er og det som verre er. Jaja, får jobbe meg opp til en ren C, det burde jeg klare. Jeg savner Lisbeth, Beate og meg sine mattekvelder:

Lækkert :D

Noen av dere som har hørt "Oh My God" med Ida Maria på Gossip Girl-reklamene i det siste, forresten? Jeg har blitt veldig patriotisk her borte, så da jeg hørte den første gang spratt jeg opp og ropte "She's Norwegian! She's Norwegian!" Haha, alle lurte på hvor det brann :p (Heter det brann eller brant? Brann høres mye riktigere ut...)

Etter treninga gikk jeg til biblioteket og gjorde litt lekser, før Barb plukka meg opp. Vi gjorde en del ærend, før hun dro for å ta sol (de drar jo til Mexico i morgen!) og ordnet neglene sine. Så tenkte jeg da vi gikk inn, at jeg kunne jo likegodt få voksa øyebrynene mine. Her er resultatet:

Vet ikke hvor mye dere ser, men jeg ble i alle fall fornøyd. Var litt bekymra for at hun skulla vokse alt, og at jeg kom til å gå ut derifra med to tynne streker, men det gikk heldigvis bra. Nå slipper jeg å bekymre meg for å ødelegge øyebrynene mine mer i alle fall :)

Og så ble jeg utfordra av Anikken:
1, Post a blog entry where you write 6 positive things about yourself!

2, Add a picture of yourself that you like.

3, Send the challenge on to 6 others.


1. Jeg er veldig positiv og optimistisk :)

2. Jeg er nysgjerrig

3. Jeg er sta

4. Jeg har tro på meg selv

5. Jeg har masse drømmer jeg har planer om å oppfylle

6. Jeg er trofast

Jeg sender utfordringen videre til alle som leser dette!

5 kommentarer:

Trine sa...

Joda, det heter 'brant', hvis du fortsatt lurte;9 Og hvis du liker Ida Maria så må du høre 'I like you so much better when you're naked'. Og øyebrynene din så kjempebra ut! :D

Anonym sa...

Øyebrynene dine så superfine ut!:D
Og ja, jeg slenger meg på Trine og sier nok at det heter "brant" :p

Bildet var kjempefint^^

Anonym sa...

Vææææældig bra resultat på voksinga:)
Stå på med tennisen, hi bestandig sett optimistisk på en rik tennisproff i familien:)
Klem pappa

Anonym sa...

mattedaga,hjerte <3

Hanne sa...

Jammen er du tøff som starter med tennis! Også du, som aldri har satt dine ben i en racket *hehe* Håper du har det morsomt med det!

Jeg har alltid misunt deg øyebrynene dine, du har dem ikke fra Skogvold-sida, for å si det sånn :p og voksingen ble jo knall!
Og det bildet av deg er så nyyydelig...

Nå skal jeg ta for meg mine myter om amerikanerne... god klem :)