lørdag 4. april 2009

California, dag 2

I går var det bare slapp-av dag. Sto opp litt seinere, pakka, dro til det nye hotellet (etter å ha rota oss bort hundreogørti ganger), leste bøker, solte oss, bada i bassenget, plukka opp søstera til April på flyplassen, spiste og dro en tur til Downtown Disneyland for å sjekke ut bussene og shoppe litt. Kos.

Utsikten fra bassenget

I dag skal vi kjøre gjennom disse portene og faktisk gå inn i selve parken. Gleder meg! Skal ta alle de forskjellige berg-og-dalbanene, sjekke ut huset til Donald og ta bilde med Mikke. Det blir så bra!

3 kommentarer:

Elizabeth sa...

Ååh, så gøy det ser ut:D
Det ser jo helt herlig ut der o:
Men da jeg leste innlegget ditt under må jeg si at jeg ble ør i hodet av alle "beach" og "sea" ordene xD
Håper du koser deg i CA:D

Anonym sa...

Hørres ut som d itj e så verst i California:) Unne dæ både finvær å heftige bana i Disneyland, men kunna tenkt mæ å vorri der attme dokk ja!!!!!!!!!1
Kos dæ videre jenta mi!
Klem Pappa

Hanne sa...

Å, så herlig du har det - bare kos deg videre, du! Dette lever du på en stund, tror jeg :)

God klem <3