tirsdag 7. april 2009

Påske?

Hahaha, gjett hvem som la igjen kameraet sitt i sekken til søstra til April og glemte å ta det med hjem? Joda, du gjetta riktig. I rekken av andre ting som er veldig typisk meg: Jeg fant bikinien jeg trodde jeg hadde glemt igjen i NY i dag. Den lå i ei lomme av bagen min som jeg aldri bruker, og som jeg trodde jeg hadde lett gjennom. Den var fremdeles fuktig. Den har ligget der i 6 mnd. Den lukta mugg. Noen som tror det er mulig å redde den?

Men bilder kommer altså senere, sammen med oppsummering av resten av dagene. Det var i alle fall kjempemorsomt, tror faktisk det slår NY ;o Det sier jo litt. Nå er det bare to og en halv måned igjen med skole, og så er det sommer. Gleder meg så sykt!

I dag hadde vi eggjakt på tennistrening. Dvs at vi løp fram og tilbake på en fotballbane og hentet inn små egg med godteri inni. Det var så sykt varmt i dag, så det var jo perfekt timing. Men greit at den eneste løpetreninga vi har er godterihenting da!

Påske her borte er nok heller ikke akkurat det samme. Har hørt rykter om noe påskekurver, som tydeligvis funker på samme måte som påskeegg, men bortsett fra det tror jeg ikke det blir så mye feiring. Jeg skal vel ikke si så mye som nettopp har vært i CA, men det hadde ikke vært så ille å sitte på fjellet med en kopp kakao og kvikk-lunsj akkurat nå. Det er til og med mulig dere får meg med på skitur neste vinter, bare fordi jeg savner det sånn akkurat nå.

Haha, gjett hva jeg akkurat kom på? Jeg glemte å ta med meg veska mi hjem fra tennistrening. Den ligger i et ulåst skap i garderoben. Bra Inga (Y) Men så var det fordi jeg var så opptatt med å trøste Gabby, som hadde en dårlig dag i dag og ble slått ut av JV og ned på C-team (dårligste laget). Hun gråt i over en time og det var ikke måte på hvor forferdelig det var. "I've been working for my dream for two years, and now this! It's so unfair! This is the worst day of my life!" Det faktum at hun kan utfordre nestemann og være på JV igjen om et par dager ville hun ikke høre på. Men om dette er det verste som har skjedd henne er hun jo i det minste ganske heldig. Sport er seriøse greier her borte...

Da skal jeg ikke gjøre matteleksene som jeg la igjen på skola, men i stedet spise middag og lese ut den andre Stieg Larsson-boka :) Kos dere på fjellet!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Bikinien får du prøve å kjøre gjennom på 60 grader en gang, så ser du hvordan den blir etterpå:)
Ellers så får du begynne å lage huskeliste på alt du har med og skal gjøre i løpet av dagen:) Trivelig å høre at CA var topp, er bare litt misunnelig akkurat nå!!!
Klem Pappa

Trine sa...

Man kan jo si mye om Amerkiansk kultur, og "The American dream", men det er utrolig koselig å holde på tradisjonene man har med hjemmefra også. Da føles det jo hjemmekoselig da<3

Nathaliej sa...

ooh, muggen bikini :/
Hvordan gaar tennisen?
Du er heldig som dro til California da :D

Anonym sa...

Lenge siden jeg har vært inne på siden din nå. Tenker ofte på deg allikevel :) Ser at du har det bra og det er bra (har bladd meg tilbake noen uker) Her hos oss er huset påskevasket og egg og kjuklinger tatt fram. Vi hadde noen skiturer i palmehelga, og skal tl Flatanger rundt påakeaften. Akkurat nå er det stille i huset. Jeg pleier en sår hals, Ø + J ser på Liverpoolkamp, M leser bok og H er på data'n. Har dere skolefri denne uken slik som her hjemme? Uansett ha fine dager da, og nyt våren!
Inger

Elizabeth sa...

Yay, muggen bikini høres digg ut:p
Og påskekurver har vi i Polen og^^ Synes nesten de er finere enn eggene:p

Hanne sa...

Hihi, tror nesten du er helt i Nostalgia-land, kan ikke helt huske sist du var med på fjellet?! Bra du tenker å bli med neste år, da ;)

Været har stort sett vært grått her, så det har ikke blitt så store utfarter ennå, men det er meldt bedre mot helga :)

Og så må du skjerpe deg med å passe på tingsakene dine! Sa mor ;)
God klem - hilser fra alle pluss mormor :)

Marte sa...

http://www.viraltrafik.se/?marteg

bra side for å få flere besøk : )