lørdag 11. april 2009

Californiabilder

Da har jeg endelig fått tilbake kameraet mitt, OG har tid til å legge dem inn! Yay! Det er ikke så fryktelig mange, for Natalie (søstera til April) tok en del bilder, så ska få dem fra henne etter hvert. Men dere får se bittelitt i alle fall :)

De første bildene er fra fredag, da dro vi til Disneyland på kvelden og så oss litt rundt. Var innom legobutikken, som dere ser, og sjekka ut den fem meter (minst) høye giraffen og diverse.

Random bilder fra Disneyland på lørdag:







Inga og Mikke :D Veldig fancy bilde.


Alle i parken gikk rundt med sånne museører. Man kunne få masse forskjellige typer; pirat, Minni osv., eller som jeg har: graduation cap. Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe meg en, men så kostet de 12 dollar, pluss 7 for å få navnet ditt på den. Jeg fant ut at det orket jeg ikke å bruke pengene mine på (jeg skulle jo prøve å spare!). Men så, da jeg og Natalie kom ut fra Space Mountain sto April og mora der med denne - til meg! Med navnet mitt på og greier. Utrolig snilt! (Bildet er tatt halv elleve på kvelden, etter at vi hadde trasket rundt der i godt over tolv timer. Jeg var ganske trøtt, haha, det vises på bildet :p)

Flere bilder og mer om hva vi gjorde kommer senere!

Ingen kommentarer: