lørdag 11. april 2009

Did I mention how much I love tennis?

INNLEGG MED BILDER FRA CALIFORNIA UNDER DETTE INNLEGGET

På fredag hadde vi fri fra skola, så da fikk jeg sove helt til klokka ti (!) Hurra! Jeg hadde tenniskamp halv tre, så etter å ha prata litt med Beate fikk jeg etter hvert somla meg inn i hvit piratbukse og svart t-skjorte (vi har ikke så veldig fancy uniformer, hvit topp og svart underdel eller omvendt. Rawwr.) og dro ned til tennisbanen. Og gjett hva? Jeg vant! Min første tennismatch! Superstolt :D Jeg spilte med Ruth som er ranka som nr. 1 på laget da (Jeg er nr 15 elns) fordi treneren var uheldig og bladde forbi navnene til begge to, men det var bare koselig. Digger henne, hun er kjempekoselig :)

I dag var det altså C-teamturnering, altså turnering kun for det dårligste laget, sånn at vi slipper å vente på JV og Varsity. Det var kjempemorsomt! De tre beste parene spilte hos Prarie, så jeg var nr.1 hjemme hos BG. Jeg spilte med Ruth G (ikke samme Ruth som jeg spilte med på fredag). Vi ble delt inn i tre pools, med fem lag i hver pool. Det laget som vant i hver pool fikk førstepremie, så var til sammen seks vinnere. Jeg og Ruth vant vår pool (vant alle kampene, faktisk!), dvs. at vi kom på førsteplass! Vi var superhappy, fikk førsteplasskurv med kaninører og godteri og greier, haha :D Var bare en førsteplasssløyfe da, og jeg lot Ruth få den, så skal svinge innom Dollar Store og kjøpe en til meg i morgen.

Da treneren foreslo at vi burde ta bilde av oss og kurven satte Ruth opp en hel photoshoot. So there you go:





Tennis er seriøst den morsomste sporten jeg har vært med på! Jeg skulle ønske vi hadde litt mer enn bare fotball og håndball hjemme også, jeg liker at de har så mange forskjellige sporter å velge mellom her borte! School spirit ftw.

Og her er forresten karikaturen som jeg kjøpte i Universal Studios, jeg synes den ble kjempefin!

3 kommentarer:

Hanne sa...

Å du hellige makaroni! Gratulerer med tennismatchseier!!!!!!!!!!!!! En prestasjon av rang, må jeg si, jeg ble ikke lite stolt av å les det ;)

Flotte bilder fra California også, den turen kommer du til å huske godt, tror jeg :)

Anonym sa...

Du kle tennisbanen altså, bli spælling når du kjæm heim ;p Nydelig karikatur ja :)

Anonym sa...

Likt karikaturen ja:)
Hi forresten sagt opp jobben i Fosdalen om to år, regne med jobb som tennismanager:)
Pappaklem